اتوبوس ایرانگردی

راهنمای جامع ایرانگردی جهت معرفی جاذبه های گردشگری ایران زمین

اتوبوس ایرانگردی

راهنمای جامع ایرانگردی جهت معرفی جاذبه های گردشگری ایران زمین

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام حضور مسافران و همراهان عزیز اتوبوس ایرانگردی،عزیزان برای امروز روستای قرن آباد از توابع شهرستان گرگان را انتخاب کرده و یک معرفی کلی وتصاویری زیبا از طبیعت این روستا را برای شما تهیه کردم.امیدوارم که از این مطلب خوشتون بیاد و به این روستا هم سفری داشته باشید و یا اگر احیانا به این روستا سفر کرده اید نظر خودتون را درباره این روستای زیبا بیان کنید.این مطلب از وبسایت سیری در ایران تهیه شده است.

قرن آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان ایران. این روستا در دهستان استرآباد جنوبی قرار داشته و براساس سرشماری سال ۱۳۸۵جمعیت آن ۱٬۹۶۱ نفر (۵۰۷ خانوار) بوده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۹

قلعه دیده بان ازجاذبه های گردشگری استان هرمزگان

با سلام و خیر مقدم به همه مسافران عزیز اتوبوس ایرانگردی،امروز قصد داریم به استان هرمز گان و شهر بستک سفر کنیم و بازدیدی داشته باشیم از قلعه دیده بان که یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمز گان است.امیدوارم از سفر امروز خوشتون بیاد.

قلعه دیده بان مرکز فرمانروائی جهانگیریه و بستک ، قلعه‌ ای تاریخی واقع در غرب استان هرمزگان ، یکی از آثار های تاریخی و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است .

« قلعه دیده بان » قلعه ایست با موقعیت بسیار عالی سوق الجیشی که برفراز « بن ‌کوه » انجیره به گویش محلی ( انُزُرُه ) بین بیخه لشتان و بیخه لمزان ، و در ۳۴ کیلومتری بخش کوخرد و ۷۹ کیلومتری جنوب شرقی بستک در نزدیکی پاسگاه سابق دین واقع می ‌باشد .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰

سفری به روستا های هونجان و اسفرجان از توابع شهرستان شهررضا

با سلام مجدد خدمت همراهان عزیز اتوبوس ایرانگردی.

در سفرامروز سری خواهیم زد به دو روستای زیبا و دیدنی از توابع شهرستان شهررضا،روستاهای هونجان و اسفرجان،انشالله که سفرامروز مورد رضایت شما قرار بگیرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویش نیوز، روستاهای اسفرجان و هونجان بترتیب با 2100 و 2290 متر ارتفاع از سطح دریا در جنوب شهرستان شهرضا از توابع استان اصفهان و بر دامنه سرسبز ارتفاعات زاگرس قرار گرفته اند. رودخانه زیبایی که از برفاب ارتفاعات پربرف علی جوق و چشمه خروشان زرچشمه در غرب روستای هونجان سرچشمه می گیرد ، آب کشاورزی این دو روستا را تأمین می نماید. فصل بهار ، طبیعت این منطقه به واسطه رویش گل های رنگارنگ که اکثراً کاربرد دارویی دارند ، زیبایی فوق العاده ای می یابد.
این تصاویردر تاریخ جمعه 6/3/1393 از این منطقه زیبا برداشت شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۶